Aula d'acollida

Aquest és un espai on els alumnes del IES Pius Font i Quer de Manresa, poden posar els seus treballs, les seves preguntes, les seves inquietuts per poder compartir.

Curs 2008-09

Hola, hem començat ja un nou curs, aquest any d'entrada ja som 22 alumnes a l'aula d'acollida i ha canviat força els països de procedència.
Aquest curs som principalment alumnes d'Amèrica ( Equador, Colòmbia, Mèxic), de Xina, només som dos, igual que del Marroc i de Polònia, d'on som més és de Romania.

dilluns, 12 de maig del 2008

Un dia de la meva vida

La gent de Xina es una mica de seria i una mica timit pero soc una persona simpatic.

Visc a Manresa ya fa 2 anys i faig una vida molt normal.

Em llevo a un quart de vuit i beure una botella de llet. i una mica de galeta. Despres vaig a escola, faig 4rt eso estudio en el IES PIUS FONT I QUER, Esmorzo cap a les onze en el pati menja un entrepa i suc.
A les 1:30 torno a la casa, quan torno a casa ajuda el meu pare fer menja, a dos quarts de tres comenzem a dinar normalment és una sopa, un carn , arros i verdura al vespre, Vaig a via de soport faig 2 hores de gimnas a les 9 sopar. Despres de sopar llegeixo una mica de libro i jugar l'ordinador, plego abans de les 12 i m'n vaig al llit. Més o menys, la meva vida és aixi.

3 comentaris:

Núria Reguant i Agut ha dit...

Està molt bé, continua treballant així.

Bruno-pimpimp ha dit...

esta bonisim----molt bé noi :D

Andrei ha dit...

te entenc....la meva vida també es una mica aburrida.......