Aula d'acollida

Aquest és un espai on els alumnes del IES Pius Font i Quer de Manresa, poden posar els seus treballs, les seves preguntes, les seves inquietuts per poder compartir.

Curs 2008-09

Hola, hem començat ja un nou curs, aquest any d'entrada ja som 22 alumnes a l'aula d'acollida i ha canviat força els països de procedència.
Aquest curs som principalment alumnes d'Amèrica ( Equador, Colòmbia, Mèxic), de Xina, només som dos, igual que del Marroc i de Polònia, d'on som més és de Romania.

dissabte, 17 de maig del 2008

Els Rúmanesos

La gent suposa que els rúmanesos són gitanos, que roban i matan la gent. Però nó és així, a nosaltres ens agrada divertirnos.
Visc a Manresa des de fa vuit Mesos i faig una vida normal i aburrida.
Em llevo a dos quarts de set i em preparo les coses per l'escola. Em passo to el mati a l'escola que es a mig hora de caminardes de casa meva, ón estudio a quart d'ESO.
A les dues torno a casa i engego el microhondes amb el menjat que la meva mare em va deixar adins. A les tres de la tarde vaig a l'escola dues hores més el dilluns, dimarts i el dijous. A les sis quan torno de l'escola rento els plats i em poso a fer els deures.
Sopo a dosquarts de deu té ambpa i alguna cosa mes.
La meva familia tenim llogat un pis al barri "Poble Nou ", molt aprop del Pasieg Pere III. Aprofito les tardes lliures per llegir, jugar a l'ordinador i anar amb bici amb algun amic de tant en tant.
El fet dde viure a Catalunya m'ha fet canviar a una nova persona.
Més o menys, la meva vida és així, molt aburrida sense tener mes cosas a fer, que estudiar i anar a l'escola i ja.