Aula d'acollida

Aquest és un espai on els alumnes del IES Pius Font i Quer de Manresa, poden posar els seus treballs, les seves preguntes, les seves inquietuts per poder compartir.

Curs 2008-09

Hola, hem començat ja un nou curs, aquest any d'entrada ja som 22 alumnes a l'aula d'acollida i ha canviat força els països de procedència.
Aquest curs som principalment alumnes d'Amèrica ( Equador, Colòmbia, Mèxic), de Xina, només som dos, igual que del Marroc i de Polònia, d'on som més és de Romania.

dilluns, 12 de maig del 2008

DIALAG

home:-Hola,bon dia
dona:-Hola
-Quin ets?Com et dius?
home-Em dic Pedro i sóc un profesor de Socials
dona:-Jo també sóc una profesora,pero sóc de Socials
home:-Si?i com et dius?
dona:-Si,i em dic Ana
home:-M`agrada,el nom es bonic
-diguem alguna cosa de tù
dona:-Vale,pero que vols?
home:-Alguna cosa de la teva vida
dona:-tinc 86 anys,sóc catalana de Terassa i magrada estudiar socials i els alumnes que estudian molt.Tinc dos fills que tenen 22 i 26 anys que son també professors.
-Ara digam alguina cosa dxe tú.
home:-jo tinc 98 anys,sóc de Xina i ara visc a Manresa.Tinc 10 fills i 4 filles.Els fills tenen tots 60 anys i les filles tenen totes 10 anys.M`agrada estudiar Matematiques i sóc tutor d`un classe.Parlem a la tarda,vale?
dona:-Vale,cap problema.Adeu
home:-Adeu

3 comentaris:

Núria Reguant i Agut ha dit...

Aquet comic es bonic. M'agrada un a cosa que es que los profesors tenen 98 anys i tenen 10 fills.
Alumna de 1 d'eso a Dominika

Andrei ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Andrei ha dit...

hahahahahahaha.........:D sí veen els profesors(Montse i Pedro) et van a matar........:D