Aula d'acollida

Aquest és un espai on els alumnes del IES Pius Font i Quer de Manresa, poden posar els seus treballs, les seves preguntes, les seves inquietuts per poder compartir.

Curs 2008-09

Hola, hem començat ja un nou curs, aquest any d'entrada ja som 22 alumnes a l'aula d'acollida i ha canviat força els països de procedència.
Aquest curs som principalment alumnes d'Amèrica ( Equador, Colòmbia, Mèxic), de Xina, només som dos, igual que del Marroc i de Polònia, d'on som més és de Romania.

dilluns, 12 de maig del 2008

DIàLEG

un dia viag anar a Barcelona i vaig trobar un noi ,i em dir com et dius ? li vaig dir , em dic imad ,i tu?
jo em dic david li va prequntor don ets li vaig dir que era del Marroc i tu? li vaig demaner don era ell. ienva dir que era de catalonya .en der ara son amics ,dacort donem el teu moner i truquen algun dia . i ellen , vadir apunta !666666666. li vaig demanar on vira i en va dir a sant vicents ,i dir que a Manresa a dew .

2 comentaris:

Bruno-pimpimp ha dit...

:D...molt bé

Andrei ha dit...

:D.....m'ha agrada ....molt bé