Aula d'acollida

Aquest és un espai on els alumnes del IES Pius Font i Quer de Manresa, poden posar els seus treballs, les seves preguntes, les seves inquietuts per poder compartir.

Curs 2008-09

Hola, hem començat ja un nou curs, aquest any d'entrada ja som 22 alumnes a l'aula d'acollida i ha canviat força els països de procedència.
Aquest curs som principalment alumnes d'Amèrica ( Equador, Colòmbia, Mèxic), de Xina, només som dos, igual que del Marroc i de Polònia, d'on som més és de Romania.

dilluns, 12 de maig del 2008

-Hola, jo em dic Nike i tu com et dius?
-Hola, jo em dic Adidas .
-Quants anys tens my friend adidas?
-Jo tinc 40 anys I tu quants anys tens?
-Jo tinc uns quants anys
No et buy diR Adidas.
-Adéu nike
-Adéu adidas.........................................s'acabat.....................adéu..............................


2 comentaris:

Núria Reguant i Agut ha dit...

D'això se'n diu treballar molt poc

Andrei ha dit...

ha ha ha ha ha ha ............que "original"