Aula d'acollida

Aquest és un espai on els alumnes del IES Pius Font i Quer de Manresa, poden posar els seus treballs, les seves preguntes, les seves inquietuts per poder compartir.

Curs 2008-09

Hola, hem començat ja un nou curs, aquest any d'entrada ja som 22 alumnes a l'aula d'acollida i ha canviat força els països de procedència.
Aquest curs som principalment alumnes d'Amèrica ( Equador, Colòmbia, Mèxic), de Xina, només som dos, igual que del Marroc i de Polònia, d'on som més és de Romania.

dilluns, 12 de maig del 2008

Comic

Era un divendres noblat i Joan Caminava a casa deprés de tot el dia a l'escola.
Caminava per el pasieg Quan una noia la saluda.
-Hola!
-Hola!
Joan no la coneixia aqueia noia però la seva cara era molt familir.
-Perdoni! Ens coneixem ?
-jo a tu sí! Però tu a mi no ho se.
-D'on ens coneixes?
-Del projecte de ciència que el teu grup han organitzat, hi ens has invitat a la meva classe.
-Sí, m'hem recordo. Els segon de Batxillerat del Pius.
-Si.
-Com et dius?
I comença a ploure , i Joan i la noia van entrar a una cafeteria.
-Vols prendre alguna cosa?
-Un capucino!
-Elena.
-Perdoni!?
-Em dic Elena.I tu?
-Juan. D'on ets?
-De França .I tu?
-De Girona. I vius aqui a Barcelona?
-Si, amb la meva mare i germana.
-I el teu pare?
-En França ,treballent.
-I que creus del projecte?
-Bé.
-Nomes bé?
-Molt bé.
-Merci.Tens correu electronic?
-Si. ******elena@hotmail.com .I el teu?
-juan****@yahoo.com .
-Merci.
-De res.
I van sigui parlan fins que la pluja va parar.
-M'ha agradat conexerte Elena.
-Mateix. Merci per el capuccino.
-De resc . Nos veem en internet.
-Vale.
-Adéu.
-Adéu.